Het Hart van Uden

Vrolijk shoppen tussen de terrassen. Lekker struinen over de grootste weekmarkt van de streek. En laat je maandelijks verrassen tijdens de gezellige koopzondag. In het centrum van Uden is altijd wat te beleven. Het centrum bruist, de ondernemersgeest en de Brabantse hartelijkheid zijn rondom voelbaar. Uden heeft het allemaal. En bij alles wat winkeliersvereniging Uden Centrum Ondernemers (UCO) te bieden heeft, vertelt CLAP het verhaal. Want zoveel verschillende smaken en ideeën moet je goed geregisseerd samenbrengen en als één boodschap weer doorvertellen.

Van fotografie tot social media

De Udense Centrum Ondernemers is een actieve winkeliersvereniging. Gedreven ondernemers die met elkaar de aantrekkingskracht van het Hart van Uden vormen en dit ook zo willen uitstralen. Die uitstraling verzorgen wij. Met campagnes voor het centrum, mini-campagnes voor bijzondere momenten, acties, de inzet van social media, advertenties, posters, tot en met de fotografie aan toe. Dat laatste is een belangrijke basis voor alle communicatie, want met de juiste beelden kunnen we de sfeer van het Udense hart ook het mooiste weergeven. In combinatie met een pakkende tekst, zijn die foto’s op social media goed in te zetten om boodschap en beleving weer te geven.

We beheren dan ook de Facebook en Instagram accounts en verzorgen de content op beide kanalen. Gerichte inhakers op de actualiteit, attente initiatieven of leuke acties.
Een glimlachende vrouw in een wit shirt met een rood hartlogo houdt een bord vast met "INFO & SERVICE". Ze draagt een bloemenkrans om haar nek en heeft flyers in haar hand. De achtergrond toont een levendige winkelstraat met voorbijgangers en fietsen.
Een kleurrijke straatparade met mensen in traditionele Azteekse kostuums, versierd met veren, kralen en borduurwerk. De groep loopt door een winkelstraat, terwijl omstanders toekijken. De kostuums bevatten opvallende hoofdtooien met pauwenveren en blauwe jurken met rijke patronen. De sfeer is levendig en feestelijk.

Koopzondagen

Voor de koopzondagen in het centrum van Uden gaan we nog een paar stappen verder. Iedere laatste zondag van de maand is het koopzondag, elke maand rondom een ander thema. Bijvoorbeeld Straattheater, Uden on Wheels, Living Statues en de feestdagen natuurlijk. Om deze bijzondere gelegenheden onder de aandacht te brengen van alle Udenaren, ontwikkelen we thematische advertenties, posters voor de winkeliers, flyers voor extra aandacht en aangepaste social campagnes.

Een warm hart

Ook pakken we het aan het einde van het jaar uit met een speciale Decemberactie. In het veelgelezen Udens Weekblad zaten vouchers voor 5, 10, 15 en 20% korting, tijdens de decembermaand in te leveren bij deelnemende centrumondernemers. Het animo om hieraan mee te doen is hoog, ruim 60 ondernemers namen deel aan deze actie. Dit onderstreept nog maar eens de wil en de kracht van de vereniging om het centrum van Uden voor alle Udenaren zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Het is een warm hart, het Udense centrum bruist als nooit tevoren. En ja, naast het werk dat we mogen leveren is voor ons als communicatiebureau uit Uden, ook dát iets om trots op te zijn. Meer weten over Uden Centrum Ondernemers? Kijk dan op: www.hartvanuden.nl of volg ze op Facebook en Instagram.

Samen
Groeien?

We stellen ons graag aan je voor.
Hey CLAP, ik ben
van
Ik wil graag kennis met jullie maken.
Je kan me bereiken via
Of
en heb de volgende vraag