Projectmanagement

Grip op je communicatie

Een strakke planning, duidelijke afspraken en overzicht in de chaos. Het klinkt simpel, maar dat is het niet. Bij ons kun je rekenen op regie die werkt. Niet alleen op papier, maar in de praktijk. Van de eerste brainstorm tot de laatste stap – wij zorgen dat het goedkomt.

Overzicht, structuur én uitvoering: communicatieregie

Waar begin je? Welke stappen zet je? En wie doet wat? Wij maken het eenvoudig. Met overzicht, een duidelijke planning en een aanpak die werkt, brengen we structuur in je communicatie. Zo weet iedereen wat er moet gebeuren en sluit alles naadloos op elkaar aan. Lekker duidelijk, wel zo fijn.
Plan mijn aanpak

Showcases

Een groep mensen poseert buiten bij een groot wit "ibn" logo. Ze dragen verschillende soorten werkkleding, waaronder blauwe shirts en een oranje veiligheidsjas. Op de achtergrond zijn groen gras, bomen en een gebouw te zien. Ze lachen en stralen een gevoel van saamhorigheid uit.

Samen sterker: IBN & CLAP

We zijn een allround communicatiepartner. Voor IBN betekent dit dat we al vele jaren fungeren…

Lees meer
Drukke evenementenlocatie met mensen die netwerken onder kleurrijke verlichting in een grote overdekte ruimte. Een grote tent met rood-witte strepen.

Lekker Uden

Ontdek Lekker Uden: uniek foodevent met lokale talenten en 14.000 enthousiaste bezoekers!

Lees meer
Mensen op het podium bij Markant.

De rebranding van Markant Theater Maashorst

Markant Theater Maashorst: nieuwe naam, vernieuwde strategie en verbeterde gastbeleving!

Lees meer
Drie mannen zitten aan een vergadertafel in een moderne vergaderruimte met houten tafel, laptops en glazen water voor zich. Ze zijn in gesprek, waarbij één man aan het hoofd van de tafel zit en de andere twee tegenover elkaar. Op de achtergrond zijn grote ramen met horizontale jaloezieën, kamerplanten en een groot scherm zichtbaar. De sfeer oogt professioneel en gefocust.

Real Result. Klaar voor de volgende fase.

Real Result vernieuwt merkidentiteit en website voor krachtige,…

Lees meer
Cover of the GPF project mock up

De lancering van Greenstock Pretreatment Facility

Greenstock Pretreatment Facility. Een hele mond vol, maar…

Lees meer
Een groep mensen poseert buiten bij een groot wit "ibn" logo. Ze dragen verschillende soorten werkkleding, waaronder blauwe shirts en een oranje veiligheidsjas. Op de achtergrond zijn groen gras, bomen en een gebouw te zien. Ze lachen en stralen een gevoel van saamhorigheid uit.

Samen sterker: IBN & CLAP

We zijn een allround communicatiepartner. Voor IBN betekent…

Lees meer

Merkregie

Ik wil … een herkenbaar en consistent merk

Een sterk merk ontstaat niet zomaar. Elk detail telt. Wij creëren en bewaken de rode draad in alles wat je doet, zodat je uitingen kloppen met wie je bent. Social media, campagnes, interne communicatie – alles voelt als één merk. Jouw merk. Geen losse eindjes, maar samenhang die je sterker maakt. En herkenbaar. Elke keer weer.
Lees meer over communicatieregie

Eventorganisatie

Ik wil … evenementen organiseren

Dat gevoel wanneer alles klopt. Onbeschrijflijk. En spannend. Want je krijgt maar één kans. Eén kans om een gast te raken. Als je het zo bekijkt, dan klinkt het misschien minder gek wanneer we zeggen dat we niet voor jou, maar voor jouw gasten werken. Het gaat er immers om wat zij van je onthouden. Die ene herinnering, die bestaat uit ontelbaar veel momenten. Details. En die details maken nu nét het verschil. Laat die eventorganisatie en -communicatie maar aan ons over!

Meten en optimaliseren

Ik wil … communicatie die beter presteert

Wat je niet meet, kun je niet verbeteren. Daarom kijken we verder dan het resultaat. Wat zijn de sterke punten? Waar liggen kansen? We zoeken naar patronen, nieuwe routes en sleutelen aan de details. Alles om ervoor te zorgen dat jouw communicatie werkt én elke keer beter wordt. We analyseren, verbeteren en finetunen. Altijd met focus op groei.

Efficiënt Beheer

Behaal succes met efficiënt projectbeheer!
Hey CLAP, ik ben
van
Ik wil graag kennis met jullie maken.
Je kan me bereiken via
Of
en heb de volgende vraag